en slags maginfluensa

Jag var ju hos läkaren tidigare idag... O jag har tydligen en slags maginfluensa... jag trodde att när man hade det så antinge så hade man diareé el så kräktesman men ja fick lära mig nå nytt idag, för ja gör inget av d men har ändåså en slags maginfluensa...
Snart ska bolt springa... spännande hur det kommer att gå... nu står dom redo... han slog världsrekord igen... =)
Han e ju helt makalös den mannen... =) Fy fan va han kan springa...
I morron vet ja inte riktigt va vi ska göra... förutom ha hundar... men e d bra väder så kan vi gå i skogen... el a vi får se vad som händer... nu är det inte så mycke mer spännande på friidrotten i kväll tycker jag... så det får väl bli nån film el nått...
Nä nu ska ja lägga mig ner en sväng, åt paj förut o d skulle ja inte gjort, hm min mage tycker inte alls om d... så nu har ja ont...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0