en morron dag

Nu nanar mina pojkar som vanligt... Men det var svårt att få den lilla pojken att somna, måste nog förkorta hans viltid på dagis ännu mer, ska prova på 30 min ist för 45 min. men han har haft såå kul på dagis tydligen! O ätit bra!
Haha när ja skulle hämta honom så höll ja på att gå fel igen, jag gick i en annan värld så d höll på att bli fel... Men han e såå duktig på dagis... Nu håller jag på o tittar på stolthet o fördomar på tv... den e lite mysig tycker jag!
I morron har jag inga speciella planer att göra så jag får se vad som händer... Nått kommer jag nog på... D blir väl o städa om inte annat... (som vanligt) alltid lika kul... eller inte... men det är skönt när det e klart!!!!
Nä nu blir det tv o sen nana...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0