denna lilla katt

va ska ja göra med denna lilla katt... ja vill inte ha kavr henne... visst hon e en helt underbar katt men inte min typ av katt, o ja verkar inte bli av med henne... Så ja vet inte va ja ska göra... Men får ja inte henne bort så finns tyvär bara ett allternativ... Tyvär, hade hon varit en långhårig pojke så hade d varit annorlunda, elakt men sant...
Så ja vet inte...
ja fatar verkligen inte hur vissa orkar hålla på o tjafsa om saker o ting, är ett himla tjafs här på gårn just nu... men ja har kommit så långt just nu att ja orkar inte bry mig om d... på nå sätt e d rätt skratt retande, för har man sagt el gjort nått kan man väl stå för d, eller konfrontera d som sägs att man sagt el gjort om d inte stämmer... Ska d va så svårt?????
min lilla prins ligger nu o nanar sen ett tag tillbaka! han har varit helt underbar idag! ♥
Tänk att man kan älska nån så mycke som man gör med ett barn d e helt makalöst! lilleman e verkligen det bästa ja har, ok ja kan va såå förbanand på honom ibland men ja älskar honom alltid! ♥
Idag höll ja i en bäbis, o ja fick honom att skratta! d va såå mysigt! han e jätte liten... bara ca 4 mån! d e ju såå mysigt att höra så små skratta!  annars så har ja inte gjort så mycke idag, bara myst med lilleman idag! ♥
min kära syster fyller 20 idag! Grattis gumman! Älskar dig!♥  Tänk va tiden går fort, ja minns dom fortfarande som väldigt små... man kunda klappa dom på huvudet... men d kan ja inte göra på samma sätt längre, ungarna har vuxit från mig... (satans ungar hehe) ja e äldst av oss tre o ja e även kortast... inte rättvist...  men ja e ju äldre än dom! hehe o d kommer ja alltid att vara... så d så... hehe =)
har nyss lagt kyckling i marinad tills i morron! så d luktar en hel del vitlök nu... ( men d e d värt, d e ju såååå gott med vitlök) mumma! =)
Nä nu blir det att borsta tänderna o nana kudden...

Kommentarer
Postat av: Chrillan



Hejsan!!



Hittade din blogg i din mammas gb.. Läste om denna lilla katt som du har hittat, tycker så synd om henne.. Har du kvar henne?? Hittade henne inte på blocket men sen vet jag ju inte riktigt vad du bor... Du kan gå in på min hemsida och lämna svar om du vill det..



Mvh Chrillan

2009-08-05 @ 23:07:18
URL: http://www.fluffybunnyfeet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0