den lilla på dagis

Idag var första dan på dagis, eller han är där nu! Jag frågade honom när han vaknade om han visste vart han skulle idag, o då får jag ett leende o så säger han dagis! Han va såå glad över att gå dit!
O han skulle ta med sitt tåg o visa fröken... När vi kom till dagis så höll ja på att glömma, gick i gamla vanliga rutin, höll på att gå in på fel avdelning... men sen så såg ja hans fröken, så då gick d bra! men det hade varit typiskt jag att göra en sån grej... Jag upp täckte idag när vi var vid dagis att shit va stor han helt plötsligt har blivit, när man såg dom små barnen, som skulle in på småbarnsavdelningen, där han slutade från i sommras... alltså shit, helt ofattbart... Min lilla kille är inte liten längre =(
Så den lilla tid som ja nu har varit själv på (sen kl 9) har jag plockat lite, hittat låne mob, sortarat i min garderob, fan va saker man har som man inte använder helt sjukt... ätit frukost, druckit kaffe, plockat upp tvätten, plockat med lillemans kläder... ja det känns som om jag har hunnit med en del på två timmar... Duktig Helena! men ska fortsätta plocka lite, hm d behövs... =( o min diskmaskin har gått sönder =( så ja måste diska för HAND... visst ja har inte haft den så jätte länge men va man blir bekväm med en sån fort!!!!! så det känns som om min värld går under nu när den e paj... haha... motorn är det som inte funkar, o ja vet inte hur mycke d kostar att fixa den, det känns ju inte så bra om den saken kostar lika mycke som ja fick den för, fick den begagnad, dom e ju så dyra nya, o man kan hitta bra som är inte nya... men jävla motor... =(
Ska bli intressant sen o höra hur det har gått idag på dagis! min STORA kille! jag tom saknar honom nu när han är på dagis! ♥ Trodde det mer skulle känns lite skönt att vara barnledig, men det är nog lite blandade kännslor för d... knepigt...=/
Nu kom posten, undra om ja har fått nå roligt? men troligtvis inte, det är aldrig nån som skickar brev till mig, räkningar o reklam e d enda ja fåt, o d e inte så roligt tycker jag...
Hm barnkatalogen fick jag! den e ju faktist rolig!!!! ja jag hittade en hel del roligt i den!!!! Skulle bli dyrt om ja skulle köpa allt...Tur att ja ska till ullared om inte allt för länge... Ska även då inhandla vinterkläder, jag är helt frälst i ett märke som finns helt ok billigt där, finetex! tack milan för att du introducerade mig i det märket! Det är helt kanon bra! väldigt slittåligt, vattentätt (kan sitta i en vattenpöl utan att det gåt igenom) håller värmen nått helt grymt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0