borås i morron

I morron blir borås djurpark av!
Lilleman ser riktigt mycke fram mot d! =) så det kommer nog att bli riktigt kul tror jag! han är ju såå farcinerad av elefanter! Så det ska bli kul att se hans min när han får se elefanter på riktigt! =)
Så i morron ska ja fixa frallor o kaffe till os som vi ska ta med!
Nu så snart så ska ja tvätta! Minder kul... =( lilleman sitter nu o tittar på blixten mcqueen, det är oxå en favorit i hans liv!
Min mage är fortfarande inte helt ok... O ja kan lova er att man håller sig inte mätt länge med yoghurt... o d e d enda ja ska äta... mmm har redan nu lessnat på d... o så ska ja äta det i tre/fyra dagar... ja kommer ju att kräkas på d till slut...
Nu är det bara en timme kvar kvar tills ja ska tvätta... o d behövs... Ja fattar inte varför lilleman inte har nå kläder kvar... ja fattar inte va han har gjort den här v...
men han e min lilla kille! ♥
Nä nu blir det att kolla att ja har fått med all tvätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0