bara en gång! =)

Ja va rätt förvånad tidigare ikväll... lilleman bajsade bara en gång... hurra... o han somnade bra idg oxå! o bara en flaska välling o bara kissa en gång... Hurra! =) men det kan nog bero på att han va rätt trött idag, ja sa till dom på dagis att han får inte sova utan ha en vaken vila! O d gick bra på dagis oxå! o han somnade bra! hurra! så det får bli så i fortsättingen oxå! (man kan ju inte ändra på ett vinnande koncept haha)
I morron ska han på dagis igen, så man får väl se hur det går i morron kväll...? ja upptäkte idag att lilleman måste ha nya skor, dom han har är ner slitna ner dom helt i bak på dom... d e även hål i dom... stackars liten... får åka in en sväng på fre troligtvis... Även om ja ska till ullared på lördag så måste han ha ett par nu... hade ja vetat til 100% hans storlek så hade jag åkt in när han e på dagis men det går inte nu...  Pratade nu med min skjuss o han skulle kolla tills i morron om han skulle göra nått på lördag el inte... så man får väl se.... Lotten skulle med från början men nu har ja knappt pratat med henne så hon blir nog inte med... eller nått...
Jaja får väl se... Vi hade jätte bra kontakt ett tag men nu har vi typ ingen, vilket ja tycke e synd... för hon är en mycke rar flicka!
Tänk att det kan va så svårt att känna sig hemma nånstans... Ja känner mig inte riktigt hemma här i den här byn, fast ja känner helt underbara människor här som lever bra liv, o man behöver inte va rädd om kvällarna att nått ska hända, o ja vill ha lugn o ro! som det är nu! Men mitt hjärta hör inte hemma riktigt här... tragiskt men sant... men men va gör man! Ja bor hellre här än nån annanstans iaf, Ja har mina nära o kära här!♥

Nä nu måste ja nana...

O drömma om att d va så lätt att få lilleman att nana idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0