ännu en kväll

Ja här sitter ja ännu en kväll själv...
Den lilla e lagd för ett tagsen, men har inte riktigt somnat än... hm men d e tyst iaf.
O den lilla Tindra har ja kvar. Får se om hon kanske blir ölandsbo el inte...!
Hon är en underbar katt som ja verkligen vill det bästa för! Hon är ju såå tillgiven, men ja vill o kan inte ha kavr henne, min kära son e inte så snäll mot henne, yjatar varje dag på honom att han får INTE bära henne... o hon är för snäll för att göra motstånd... (stackars katt)
Idag blir det film som vanligt... (händer inte så mycke för mig på kvällarna) tråkigt men sant...
Idag har vi varit ute nästan hela dan! Såå skönt har det varit...
jag går mer o mer i tankarna att byta bostad av flera anledningar...  men samtidigt så trivs ja jätte bra här, i det här området, men ja vet inte om det negativa överväger det positiva... har inte funderat klart än...
Faaan nu dog min mob igen, har just lämnat in det för det felet... faan nu måste ja lämna in den igen...
Gör det i morron, för garantin går ut snart... (hm vart har ja lagt d pappret nu då)
Nä nu måste ja leta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0