älsklingen har magsjuka

Min lilla älskling har magsjuka.... =( tycker så synd om honom... han har haft lite svårt att somna idag, han var lite orolig, o d kan man förstå... alla gånger utan en hann han på pottan, den gången han inte hann var han jätte ledsen... =( så vi får se hur det blir inatt... o så sover han i min säng,´men men va gör man inte för dom små liven, jag har tvättstugan i morron oxå o d e väl en himla tur d i värsta fall! om ja har tur så e d bra i morron , man vet ju aldrig... hoppas kan man alltid! Men om det är katastrof i morron så blir det ingen rolig dag, ska iaf inhandla nyponsoppa o sånt i morron... ska även kolla om ja har blåbär hemma annars så vet ja folk som har det, o då kanske man kan få lite grann av dom! =) har även lite samtal ja måste ringa i morron... så det blir nog mest en inne dag i morron iaf...
min kära andra lilla kille e inne iaf... han har velat vara inne nästan hela dan idag... d har nog varit lite förvarmt för honom kanske... vem vet...
Men ja har haft en jätte mysig dag trots allt skit idag... men snart blir det natten för min del känner jag... om ja ska orka med morron dagen oxå... Båda mina pojkar nanar så det borde väl jag göra oxå!
Natti natti gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0