allt klart

Idag har varit en bra dag, men ja tyckte synd om lilleman när vi skulle till ica, då gick vi förbi dagis nästan, o han blev jätte ledsen för han ville till dagis... Men i morron får han gå till dagis!
ja kollade lite hans kläder idag, har fått sortera lite kläder o då upp täckte jag att han inte har så många långarmade tröjor, det är brist på d... trodde inte att han kunde ha brist på kläder, men det har han...
Idag gjorde jag en såå god potatis gratäng, med såå mycke vitlök! lilleman tyckte den oxå va jätte god, han åt mycke idag! Nu har min andra pojke kommit hem så nu nanar han! Fått lite mat o godis så nu e han nöjd!
Tänk att pojkar bli nöjda av så lite... hehe
Nu väntar ja på att beck ska börja o sen ska ja hämta tvätten.
Annars e allt klart inför i morron, väskan packad, kläder framme....
hm undra va ja ska göra när ja e själv i morron?
Idag har ja även ringt dom samtal ja skulle, fick av det ena samtalet saker o ting förklarat för mig... tänk va kroppen kan göra med en... helt sannslöst... men det är ju så det är...
Lillemans mage har varit bra idag, så ja vet ibte va d blev för fel igår... han åt mycke idag o magen bra... kanske bara nån bakterie eller nått... men det va precis som magsjuka... men det var det tydligen inte... Tack o lov för det!
Nä nu blir det beck o yogurth med plockade blåbär! Sen natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0